Garanție si service
Produsele comercializate prin intermediul S.C.WARMTECH PRODUCTS SRL . sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însotite de Factura fiscală și Certificat de granție. Garanția se soluționează în funcție de produs conform indicațiilor din fișa de garanție, prin repararea sau înlocuirea produsului defect dupa caz.
Produsele achiziționate de la S.C.WARMTECH PRODUCTS SRL beneficiază de garanție conform legislației în vigoare(Lege nr. 449/2003 ,din 12/11/2003,Versiune actualizata la data de 27/12/2008) și politicilor comerciale ale producătorilor. La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect împreună cu accesoriile aferente, formularul de garanții, copiile de pe factura fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.
Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împămantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor, etc. Instalarea sau punerea în funcțiune a produselor de către persoane neautorizate duc la pierderea garanției. Garanția este soluționată în maxim 20 zile lucrătoare de la recepționarea produsului în service.
Plata transportului pentru produsele trimise (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în responsabilitatea clientului.
Operațiunile de service în perioada de garanție nu includ : – cheltuielile de expediere de la client la centrul de service și înapoi ; – cheltuielile de deplasare a echipei de service în cazul în care beneficiarul optează pentru service la locul instalației;Pentru firmele de profil care au semnat contract cu firma S.C.WARMTECH PRODUCTS SRL service-ul constă doar în asigurarea de piese de schimb pe perioada garanției, toate celelate cheltuieli fiind suportate de firma de profil.